Thread Rating:
  • 1 Vote(s) - 5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Poszukiwany skrypter
Pozwolę sobie darować przydługawy bełkot wstępny i przejdę do rzeczy. Zamierzam stworzyć serwer RP na G2O, który - przynajmniej mam taką nadzieję - wprowadzi w ten tryb choć odrobinę świeżości na tej betonowej scenie. Na początek liczę przede wszystkim, iż zdołam, wraz z moją ekipą, stworzyć stabilne miejsce do gry. Mamy całkiem zdolny skład - dwie osoby zajmujące się mapą oraz addonem, grafika zdolnego stworzyć nam całkiem przejrzyste forum, jak i mnie, ogarniającego całą resztę i organizację tego projektu. Również mam pod swoją pieczą skrypt serwera.

Tutaj pojawia się problem. Nie ukrywam, iż ostatnimi czasy cierpię na niedobór czasu, przez co pracę nad GM'em nie idą praktycznie w ogóle. Również nie udaje doświadczonego życiem programisty, gdyż jestem totalnym samoukiem i do każdej poprawnie napisanej linijki w kodzie dochodziłem swoim wysiłkiem, często bez wsparcia kogokolwiek. Uważam, że na obecny moment jest kilka rzeczy, których zwyczajnie jeszcze nie nakodzę. Wniosek nasuwa się jeden - potrzebny jest tutaj skrypter, który by podjął się napisania skryptu serwera. Sam. Przynajmniej do czasu, aż będę mógł również działać przy tym.

Koncept rozgrywki nie jest zbytnio skomplikowany, co jest działaniem zamierzonym - przyświeca nam zasada, iż tworzymy możliwość do gry, natomiast duża część dzieła pozostaje w rękach gracza. Dlatego tych opcji chcemy nieco stworzyć, by gracz nie mógł narzekać. Kwestie fabuły i miejsca gry pragnę zachować jeszcze w szeroko pojętej tajemnicy - warto mieć jakiegoś asa w rękawie.

Pragnę zaznaczyć, iż cały projekt tworzony jest z czystej zajawki, samouków i zbieraniny osób, które łączy idea stworzenia przytułku do gry. Jeśli będzie trzeba, jestem w stanie zapłacić za dobrze wykonaną pracę, aczkolwiek prosiłbym o realne propozycje - tworzymy serwer na grze, która jest niechybnie starsza od niejednego gracza tutaj... Wink